بررسی میدانی آخرین وضعیت سیل توسط وزیر کشور در مشهد هشدار نارنجی هواشناسی برای مشهد | کدام شهرستان‌های استان امروز خطر سیلاب دارند؟ + نقشه هواشناسی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) پشت‌پرده عجیب تخفیف‌های شگفت‌انگیز مکمل‌ها در داروخانه‌‌ها صرف ۷ درصد از تولید ناخالص داخلی برای جبران خسارت تصادفات جاده‌ای چهار مسیر اصلی در مشهد بر اثر سیلاب همچنان مسدود است (۲۶ اردیبهشت) افزایش تعداد فوتی‌های سیل مشهد به ۴ نفر (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارش‌های رگباری تا دوشنبه + فیلم سیل در مشهد | تعداد جانباختگان مشهد به ۵ نفر رسید (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) کم‌خونی یکی از بیماری‌های شایع در کودکان اهدای اعضای نوجوان مرگ‌مغزی در مشهد، نجات‌بخش زندگی ۷ بیمار شد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | لحظه پیداکردن دو جان‌باخته سیلاب در پل انقلاب مشهد فوت دو شهروند در سیلاب میدان انقلاب مشهد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم اورژانس مشهد: ۱۳ شهروند در پی جاری شدن سیلاب مصدوم شدند رئیس سازمان حج: زمان ثبت‌نام عمره هنوز معلوم نیست | پیشاپیش عذرخواهی می‌کنیم! ۸ راهکار برای مقابله با سختی‌های زندگی دیوان عدالت هم شکایت بازنشستگان در مورد افزایش مستمری‌ها را رد کرد (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

هزینه عمل «کاشت حلزون» ۶۵ میلیون تومان شد (۱۸ دی ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۲۰۴۹۵۵
  • ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
هزینه عمل «کاشت حلزون» ۶۵ میلیون تومان شد (۱۸ دی ۱۴۰۲)
معاون امور توانبخشی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی از افزایش قیمت عمل کاشت حلزون برای کودکان کم‌شنوا و ناشنوا به ۶۵ میلیون تومان خبر داد.

حمیدرضا علیزاده رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص هزینه عمل کاشت حلزون، اظهار کرد: عمل کاشت حلزون، راهکاری برای از بین بردن ناشنوایی کودکان ۴ تا ۶ است که طی سال‌های گذشته نوسان زیادی در مبلغ عمل جراحی آن وجود داشته است.

وی ادامه داد: این عمل اگرچه برای خانواده‌ها رایگان است، اما مبلغ فعلی عمل به ۶۵ میلیون تومان رسیده است و بیمه آن را پرداخت می‌کند.

معاون امور توانبخشی اداره کل بهزیستی خراسان رضوی ادامه داد: قطعات به‌کاررفته در کاشت حلزون هم دارای هزینه است که بهزیستی تا سقف ۸ میلیون تومان آن را به خانواده‌ها پرداخت می‌کند.

علیزاده در نهایت خاطرنشان کرد: اگر خانواده‌ای عمل را با هزینه شخصی انجام دهد و پس از آن با ارائه فاکتور‌های درمانی به دنبال پول خود باشد، بهزیستی با تایید شورای پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ۱۲ میلیون تومان از کل مبلغ را عودت خواهد داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->